Nikde jsem nenasel informace o hlucnosti a hlavne o spotrebe, strasne me zajimalo, jakou ma tato karta sotrebu proti 4770 a proti 4850 a proto jsem ted velice zklamany.
Odpovědět0 0
Pan Štefek má trošku problémy se souvislostmi, např. ne, karta neměla být původně Radeonem HD4870, jen si od něj vypůjčila PCB kvůli použitým pamětem (stejné jádro a stejný druh pamětí - velmi užitečný způsob jak se zbavit skladových PCB). Nedostupnost Radeonu HD4770 nebyla způsobená tím, že by AMD nebylo schopné dodat dostatek GPU, ale tím, že TSMC nebylo schopné zajistit bezproblémovou výrobu. A vrátím se ke klasickým výtkám - bližší pohled na kartu, děláte si srandu? Říct o kartě, že by "měla jít" o něco přetočit v obecném měřítku? No s prominutím lol. Co si představuje pod bližším pohledem - viděl jste někdy recenze na tpu? Sundaný chladič, vyfocené GPU, paměti...? Výsledky testu jen v jednom nastavení vyhlazování? S prominutím, ale tenhle článek je tak maximálně preview a ne recenze.
Odpovědět0 0
Nemám problémy ... problémy máte jen vy, když chytáte autory za slovíčko. A mýslíte se, to že TSMC není schopné zajistit výrobu, je problém a pochybení AMD ... dost dobře totiž muselo vědět, jak to dopadne.
Odpovědět0 0
Problém je v tom, že karty prodává AMD, ne TSMC. Když budete prodávat auta, taky nikoho nebude zajímat, že je nemůžete dodat, protože továrna na pneumatiky nedodala to, co měla.
Odpovědět0 0
V tomto případě však není problém ony pneumatiky sehnat jinde...
Odpovědět0 0
To bylo pouze srovnání, AMD jádra asi těžko sežene někde jinde, že. Ale ať je to jak chce, karty dodává AMD, tudíž je viník ono, jeho subdodavatelé zákazníky nezajímají.
Odpovědět0 0
AMD dodává GPU
Odpovědět0 0
GPU, které pro AMD vyrábí TSMC, takže pitomé slovíčkaření nic nezmění na faktu, že to prostě AMD nezvládlo. Hnalo se do výrobního procesu, u kterého nebyla jistota, že bude schopen vyrábět s dostatečnou výtěžností.
Odpovědět0 0
Kdyby se do něj nehnalo AMD hnala by se do něj NVIDIA (která v něm taky jede). Karet bylo relativně dost, TUL dodal co mohl a rychle prodal, PCPartner musel karty přeflashovávat, což nějaký ten měsíc trvalo. Pak TSMC kompletně zastavilo výrobu na 40nm lince aby napravilo, co pokazilo. Následně se kapacity začli využívat pro RV8x0 a G3xx. Co by dělal tvůj oblíbený výrobce aut, kdyby mohl dát do prodeje káru, co stojí polovinu jak konkurence, sežere míň a jede stejně dobře i za cenu horší dostupnosti kvůli tomu, že dodavatel součástky do motoru prostě nestíhá?
Odpovědět0 0
Nevím, co by dělal nějaký výrobce aut, ale u téhle karty se nedá mluvit o horší dostupnosti, ale spíše katastrofální nedostupnosti.
Ještě k těm autům, objednal jsem si Insignii s tím, že bude do dvou měsíců, ale nebyla, už čekám pátý s několika přísliby, že bude do konce září. Je to naprosto ten stejný případ, nezajímají mě výmluvy, že něco jim někdo nedodal nebo nestihl, zajímá mě reálný výsledek a ten je stejně nahouby jako s AMD HD4770.
Odpovědět0 0
Rozhořčení je pochopitelné, ale od toho tu je kapitalismus. Když mi to nevyhovuje, tak si zajistím služby či odebírání produktu i jiné firmy. Je to tak v bankovnictví, běžných službách i co se IT týče. V tomto odvětví je problém v užší konkurence schopnosti. Nevím jak je to s tím autem, ale pokud jsem za výrobek nezaplatil a chci ty peníze prostě utratit, tak si koupim alternativu, která je mi nejbližší...ale to už zabíháme do off-topic.
Odpovědět0 0
Insignii? Koupit si auto od potapejici se automobilky, navic ktere bude mit rychly pokles ceny je nestastne imnho. Mondeo by byla sice obycejnejsi, ale lepsi volba.
Odpovědět0 0
Díky za radu, zastaralé a nevzhledné mondeo of Fordu opravdu nechci, to bych si radši koupil škodovku. Ale ta zmínka o autě byla jen pro srovnání situace, tudíž nemá smysl se zabývat výběrem auta.
Odpovědět0 0
Zdoraznovat neschopnost AMD, pricom problem bol v neschopnosti TSMC doladit 40nm vyrobny proces, mi pride ako dost populisticke ohovaranie.
Odpovědět0 0